Επέκταση της διάρκειας ισχύος της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας ως Δελτίο Ειδικού Εισιτηρίου

Κατηγορίες Ανακοίνωσης: 
Ημερομηνία: 
Τρίτη 02.6.2020

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την από 1/6/2020 ενημέρωση του Γραφείου Αρωγής Χρηστών της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας, η ισχύς του Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου (πάσο), που ενσωματώνεται στην Ακαδημαϊκή Ταυτότητα των Υποψηφίων Διδακτόρων (ΥΔ), υπολογίζεται πλέον στα πέντε (5) έτη από την ημερομηνία πρώτης εγγραφής του δικαιούχου.

Επί της διαδικασίας:

  • Για όσους/όσες έχουν ήδη ακαδημαϊκή ταυτότητα:
    1. Εντός της εβδομάδας (έως την Παρασκευή 5/6) θα γίνει από τη γραμματεία η ακύρωση όλων των ακαδημαϊκών ταυτοτήτων των ΥΔ οι Διδακτορικές Διατριβές (ΔΔ) των οποίων  διανύουν έως και το πέμπτο (5ο) έτος από την ημερομηνία συγκρότησης της τριμελούς επιτροπής.
      • Δε χρειάζεται να στείλετε αίτημα. Η διαδικασία αυτή θα γίνει για όλες τις περιπτώσεις, ακόμα κι αν υπολείπεται πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
    2. Θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail από την υπηρεσία σχετικά με την ακύρωση.
      • Στο μήνυμα ως αιτιολογία θα αναφέρεται «Επανεκτύπωση χωρίς χρέωση λόγω αλλαγής στα ακαδημαϊκά στοιχεία του φοιτητή (επέκτασης της διάρκειας ισχύος της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας ως Δελτίο Ειδικού Εισιτηρίου)»
    3. Αφού λάβετε το σχετικό e-mail, θα πρέπει να εισέλθετε στην πλατφόρμα (με το username και το password που είχατε επιλέξει κατά την εγγραφή σας) και να πατήσετε εκ νέου οριστική υποβολή.
      • Σε περίπτωση που έχετε χάσει τους κωδικούς πρόσβασης, παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας.
    4. Οι αιτήσεις θα εγκριθούν από τη γραμματεία και θα σταλούν στην εταιρεία που έχει αναλάβει την εκτύπωσή τους.
      • Θα χρειαστούν κάποιες μέρες μέχρι να είναι έτοιμη η ταυτότητα, ενδεχομένως περισσότερες απ’ όταν εγκρίθηκε λόγω του όγκου των αιτήσεων που θα υποβληθούν απ’ όλα τα Ιδρύματα της χώρας. Ελπίζουμε ότι η ανταπόκριση της δικής μας Σχολής είναι σχετικά γρήγορη κι άρα δε θα παρατηρηθεί μεγάλη καθυστέρηση.
    5. Θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα από την υπηρεσία σχετικά με την παραλαβή της ταυτότητας από το σημείο που έχετε επιλέξει.
  • Για όσους/όσες δεν έχουν κάνει αίτηση για την ακαδημαϊκή ταυτότητα. Μπορείτε να υποβάλετε τη σχετική αίτηση, η οποία θα εγκριθεί (εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις).
  • Για όσους/όσες έχουν υποβάλει αίτηση αλλά δεν έχουν παραλάβει την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα: Θα ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και θα παραλάβετε κατευθείαν τη νέα ταυτότητα.
  • Για όσους/όσες είναι σε αναστολή του χρόνου εκπόνησης της ΔΔ: Υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει να έχετε παραδώσει στη γραμματεία την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα, προκειμένου να ακυρωθεί και να επεκταθεί η ισχύς του Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου μετά το πέρας της αναστολής για χρονικό διάστημα ίσο με το διάστημα της αναστολής κι αφού μας ενημερώσετε σχετικά.

Στο ενδιάμεσο και μέχρι να λάβετε τη νέα ταυτότητα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτή που έχετε ήδη και την οποία δε χρειάζεται να καταθέσετε στη γραμματεία.

Για οποιοδήποτε θέμα που δεν αφορά στο λογαριασμό σας στην ηλεκτρονική υπηρεσία του Υπουργείου ή σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει εντός μίας εβδομάδας το σχετικό αυτοματοποιημένο μήνυμα για την ακύρωση της ταυτότητας (βήμα 2), παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τη γραμματεία μέσω e-mail.