Χρονοδιάγραμμα σπουδαστικών εργασιών και μαθήματος
Χρονοδιάγραμμα σπουδαστικών εργασιών
και μαθήματος:
1/ 5/2019:
1. 10 λέξεις για τις φυσικές μας
αισθήσεις κατά την διάρκεια της
διαδρομής, καθώς περνάμε από ένα μέρος
σε άλλο : (α) πού εστιάζουμε το βλέμμα
μας, (β) τι ακούμε, (γ) πού χρησιμοποιούμε
την αφή μας, (δ) τι μυρίζουμε -
σημειώσεις συμπερασμάτων
παρατηρείστε ακόμα και τις καιρικές
συνθήκες Σημειώστε και την αίσθηση
θερμοκρασίας -
Ίδιο για διαφορετικές ώρες της ημέρας
2. Σημειώσεις ή καταγεγραμμένη η φωνή
μας κατά την διαδρομή μας σε
διαφορετικές ώρες, σχολιάζετε αυτά που
παρατηρείτε, σκέπτεστε, αισθάνεστε,
κάθε τι στον χώρο που πυροδοτεί μια
σκέψη για κάτι που βρίσκεται σε άλλο
χώρο, κυριολεκτικά ή μεταφορικά.
3. Συλλογή εικόνων - φωτογραφιών-βίντεο,
κάθε είδους καταγραφή από την διαδρομή
σας
4. Έρευνα για την ιστορία των χώρων που
περνάτε (σε μικρή ή μεγάλη κλίμακα)-
διαδίκτυο, συνεντεύξεις, βιβλία, κτλ,
μπορούμε να επικεντρωθούμε σε διάφορα
θέματα πχ χαρακτήρα γειτονιάς, η
οικονομία των τόπων, τοπική φύση,
πληθυσμός κτλ__
8/4/2019
1. παρουσίαση δείγματος πρότασης
(πρόχειροι πειραματισμοί) και
2. story board παρουσίασης -
15/4 παρουσίαση δείγματος πρότασης και
story board παρουσίασης
ΠΆΣΧΑ 22/4-5/5
6/5Συζήτηση για τις εργασίες που έγιναν
κατά τις διακοπές του Πάσχα (ότι έγινε)
13/5 εικαστική πρόταση ως δείγμα
πρότασης και story board παρουσίασης
20/5 εικαστική πρόταση ως δείγμα
πρότασης και story board παρουσίασης
27/5 εικαστική πρόταση ως δείγμα
πρότασης και story board παρουσίασης
Ευχαριστούμε
Η διδακτική ομάδα
---------------------------------
2019 COURSE SCHEDULE OF STUDENTS’ PRESENTATIONS AND WORK IN THE STUDIO
1/4/2019
1. Ten words about whatever your natural senses capture, as you pass
from one place to another: (a) where you focus your gaze, (b) What you
hear, (c) where you use your touch, (d) What you smell - "conclusions"
notes
Observe even the weather conditions note and feel the temperature -
Same for different times of the day
2. Notes about your route at different times of the day, comments on
what you notice, think, feel, note everything around you which triggers
a thought for something that is in another place, literally or
metaphorically
3. Collection of images-photos-videos, any kind of recording during your
journey (the sites, the sounds, the figures, etc)
4. Research on the history of the sites you pass (on a small or large
scale) interviews, books, articles, sites, etc., you can focus on
various topics e.g. neighborhood character, the economy of places, local
nature, population etc.
8/ 4/2019:
1. Presentation of rough experiments with the "depiction" of your route
(or a part of it as a sample)
2. Rough story board for a presentation of your work in motion.
15/4
Development of the "depiction" of your route and your story board
EASTER 22/4-5/5
6/5 discussion of the work done during the Easter holidays (that was
done)
13/5 working on your ideas
20/5 working on your ideas
27/5 working on your ideas