Εικαστική εγκατάσταση Κ.Ντάφλος
Συμμετοχή του κ.Ντάφλου στην 'Εκθεση Προμηθέας 2.0, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων Αρχαίο Δράμα & Ψηφιακή Εποχή, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
Διάρκεια έκθεσης: 2-18 Οκτωβρίου 2018
Εγκαίνια έκθεσης: Τρίτη 2 Οκτωβρίου, στις 19:30
Cipo_00 [mail.art]
διαλογική νομαδική εγκατάσταση & δημόσια δράση
Συντελεστές:
Προφορική ερμηνεία από την ηθοποιό Κωνσταντίνα Γεωργαντά Δημόσια παρέμβαση στην πόλη & εκπαιδευτικό εργαστήριο:
Μελίνα Αρβανίτη -Πολλάτου (αρχιτέκτων μηχ. Παν. Πατρών, μεταπτ. σπουδ.
ΕΜΠ)
Δάφνη Δράγιου (σπουδ. Σχολής αρχιτεκτόνων μηχ. ΕΜΠ)
-------------------------------------------------------------------
Ο Προμηθέας ως διαλογική δυνητική οντότητα έχει την ικανότητα να προβλέπει το μέλλον. Το κριτικό κολάζ του John Heartfield με τίτλο Deutsche Naturgeschichte: Metamorphose (Natural History of Germany:
Metamorphosis) 1934, προλέγει επίσης το μέλλον, -θλιβερή μεταφορά για την προπολεμική πολιτική ιστορία της Γερμανίας που η εξέλιξή της ήταν ο Β’ παγκόσμιος πόλεμος.
Τα νομαδικά τρέιλερ Cipo_ είναι ενεργές διατάξεις τεχνολογίας, σχεδιάζονται κάτω από τις συνθήκες της πόλης κάθε φορά, υποστηρίζοντας πράξεις συμμετοχής και συγκυρίες συνάντησης από δημόσιες πρακτικές τέχνης.
Το Cipo_00 [mail.art] μεταφέρει σε φακέλους αλληλογραφίας επαναλαμβανόμενα τρισδιάστατα κρυπτικά χειροτεχνήματα από το εννοιολογικό αλληγορικό κολάζ του J. Heartfield, και εξοπλισμό για την υλοποίηση εργαστηρίων στον δρόμο προς την παραγωγή νέου υλικού διανομής.
Εμπλέκονται έτσι, διαδικασίες μεταπαραγωγής με επιτελεστικές πράξεις δωροδοσίας, και τακτικές ταχυδρομικής τέχνης με νομαδικές πράξεις διανομής.
Στον εκθεσιακό χώρο αποσπάσματα κειμένου από το έργο Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου στην μετάφραση του Π. Μουλλά αναπαράγονται στο εσώτερο (μικρο)περιβάλλον ενός τρέιλερ, το οποίο επενεργεί σε ένα δεύτερο, εξελίσσοντας αέναα ζωντανή διαδικασία επίδρασης μονής φοράς (ανάλογα προς την ψυχαναλυτική διαδικασία ανάδυσης παρελθόντων στο παρόν).
Οι επιτελεστικές εκφωνήσεις και οι προφορικές απαγγελίες προετοιμάστηκαν σε αντίστοιχες συνθήκες με εκείνες της φυσικής οπτικοακουστικής εγκατάστασης, χωρίς να έχει η ερμηνεύτρια επίγνωση αποκρίσεων από ήχους κρουστών ή σιωπή.
-------------------------------------------------------------------
Κώστας Ντάφλος